• MojeID

    MojeID

    mojeID potwierdzenie tożsamości

    Potwierdź swoją tożsamość online za pomocą usługi mojeID, która pozwala
    m.in. na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu.

    mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość.

    1

    Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.


    Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    • Możliwości i Zastosowanie

      Możliwości:

      • Potwierdzenie tożsamości
        w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
      • Logowanie do istniejącego konta
      • Autoryzacja operacji za pomocą SMS lub aplikacji.

      Zastosowanie:

      Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

      ban

      Usługi publiczne

      - składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu),
      - dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

      Energetyka

      - rejestracja wniosku/formularza,
      - przedłużenie umowy,
      - dostęp do portalu klienta

      Medycyna

      - rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych,
      - zakup leków przez internet

      Media

      - potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo,
      - opłacanie abonamentu

      Ubezpieczenia

      - sprzedaż polisy przez internet,
      - odnowienie polisy (Direct)

    • Jak aktywować profil zaufany - mojeID

      1. Należy wejść na stronę : https://pz.gov.pl/pz/index

      2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zarejestruj się” i wybrać panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”

      1

      22

      3. Następnie należy wybrać ikonę „SGB BPS” – z prawej dolnej strony ekranu.

      3

      4. W kolejnym kroku wybieramy z listy rozwijanej województwo i nawę Banku.

      4

      5. Po chwili nastąpi przekierowanie na stronę logowania systemu eBankNet:

      5

      6. Po zalogowaniu do systemu eBankNet, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „akceptuj” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji (akceptacja zgody PSD2):

      6

      7. Potem następuje przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.

      7

      Za pomocą utworzonego konta można logować się do e-usług administracji publicznej, dostępnych na przykład na platformie ePUAP. Pozostałe funkcje, na przykład podpisywanie dokumentów elektronicznych, uzyskasz po potwierdzeniu swojego Profilu Zaufanego.

      Aby skorzystać z mojeID, wystarczy na stronie internetowej dostawcy usługi lub urzędu, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości, wybrać opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku/linku, wyświetlą się ikony dostawców tożsamości – m.in. banków. Użytkownik wybiera bank, z którym chce potwierdzić tożsamość lub przekazać dane, a następnie zostaje przekierowany na stronę banku i tam wprowadza swój login i hasło. Po zalogowaniu, każdorazowo zostanie on poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych. Po zatwierdzeniu przekazania danych zostanie automatycznie przeniesiony do serwisu firmy lub urzędu, z którego usług chce skorzystać.

    Centrala Banku

    ul. Opolska 12, 47-300 Krapkowice
    tel./fax 77 466 14 91, 77 466 18 39
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wydział Sprzedaży Produktów Bankowych i Marketingu
    tel. 77 466 14 91, 77 466 18 39 w. 22, 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wydział Kredytów
    tel. 77 466 14 91, 77 466 18 39 w. 20, 24, 25
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wydział Księgowości
    tel. 77 466 14 911 77 466 18 39 w. 14, 16
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

    Bankomat: budynek Banku - Opolska 12
    Czynny całą dobę

     

    Oddział w Walcach

    ul. Opolska 65
    47-344 Walce
    tel./fax 77 466 01 06, 77 466 07 50
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Opolska 65
    Czynny całą dobę

    Oddział w Tarnowie Opolskim

    ul. Ks. Klimasa 32
    46-050 Tarnów Opolski
    tel./fax 77 403 22 10, 77 403 22 11, 77 403 22 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Ks. Klimasa 32
    Czynny całą dobę

    Oddział I w Strzelcach Opolskich

    ul. Bursztynowa 2
    47-100 Strzelce Opolskie
    tel./fax 77 462 13 85, 77 462 13 95
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Bursztynowa 2
    Czynny całą dobę

    Oddział II w Strzelcach Opolskich

    ul. Wałowa 5
    47-100 Strzelce Opolskie
    tel./fax 77 461 23 46
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Wałowa 5
    Czynny całą dobę

    Filia przy Starostwie Powiatowym

    ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
    tel. 77 466 90 85

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7.30 - 15.00

    Filia w Krapkowicach / Otmęt

    ul. Piastowska 18, 47-303 Krapkowice
    tel. 77 407 80 72

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

    Bankomat: budynek Banku - Piastowska 18
    Czynny całą dobę

    Filia w Przyworach

    ul. Wiejska 85, 46-050 Przywory
    tel. 77 427 12 00

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Wiejska 85
    Czynny całą dobę

    Filia w Kamieniu Śląskim

    Plac Myśliwca 5, 47-325 Kamień Śląski
    tel. 77 467 72 04

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30

    Bankomat: budynek Banku - Plac Myśliwca 5
    Czynny całą dobę

    Znajdziesz nas też tutaj